Πολιτική Επιστροφών

Άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε.

Γι αυτό και το TheBrandsStore σας δίνει το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα, που αγοράσατε από εμάς, χωρίς καμία χρέωση (πλην του άμεσου κόστους επιστροφής).

Η απόφαση για τι επιθυμείτε να συμβεί είναι καθαρά δική σας, αφού σας δίνουμε την επιλογή:
α) επιστροφής χρημάτων*,
β) έκδοση πιστωτικού (για να αγοράσετε από εμάς ότι θέλετε εντός ενός έτους),
γ) αντικατάσταση προϊόντος με ίδιο,
δ) αντικατάσταση προϊόντος με άλλο
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γίνεται μέσω του Λογαριασμού σας.Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει αγορά ως επισκέπτης, επικοινωνήστε μαζί μας στο 23820 82038.

*Έχετε τη δυνατότητα να επωφεληθείτε της επιστροφής χρημάτων μόνο εφόσον ισχύει μία εκ των δύο ακόλουθων περιπτώσεων:
α) το προϊόν που σας παραδόθηκε ήταν ελλατωματικό
β) το προϊόν που σας παραδόθηκε διαφέρει από αυτό που παρουσιάζεται στην ιστοσελίδα και αντιστοιχεί στον κωδικό που επιλέξατε.

Βήμα 1ο

Εισέρχεστε στον Λογαριασμό σας και βρίσκετε την παραγγελία που έχετε παραλάβει και επιλέγεται Επιστροφή προϊόντων.

Βήμα 2ο

Στην σελίδα που ανοίγει, πραγματοποιείτε τα ακόλουθα:
α) Επιλέγετε το/τα προϊόν/ντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε (τικάροντας το τετραγωνάκι που βρίσκεται δίπλα από κάθε προϊόν)
β) Σημειώνετε τον λόγο που επιθυμείτε να γίνει η επιστροφή, στο πλαίσιο “Αιτιολόγηση”
γ) Επιλέγετε από την παρεχόμενη λίστα (dropdownmenu),τι επιθυμείτε να γίνει με την επιστροφή. Οι επιλογές είναι οι εξής:

  • επιστροφή χρημάτων*
  • πίστωση (που ισχύει για ένα οικονομικό έτος)
  • αντικατάσταση με ίδιο προϊόν
  • αντικατάσταση με άλλο προϊόν

δ) Αποστέλλετε την ηλεκτρονική εντολή επιστροφής.

Βήμα 3ο

Το 3ο βήμα το κάνουμε εμείς, επικοινωνώντας μαζί σας άμεσα (εφόσον είναι καθημερινή) ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη για να οριστικοποιήσουμε την διαδικασία.

Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι:

α) να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική φόρμα επιστροφής προϊόντων και να τα αποστείλετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και
β) να πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής.

Οι αποστολές πραγματοποιούνται αποκλειστικά με μία εκ των τριών ακόλουθων ταχυμεταφορικών (courier): α) ACS, β) Γενική Ταχυδρομική, ή γ) Πόρτα Πόρτα, στην διεύθυνση: 

Θ. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ
ΚΟΣΜΗΜΑΤΟΠΩΛΕΙΟ
ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 146
ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ 58100.

Προϋποθέσεις Επιστροφής

Για να επωφεληθείτε της δωρεάν επιστροφής προϊόντος (πλην του κόστους μεταφοράς), παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις ακόλουθες προϋποθέσεις επιστροφής. Σε περίπτωση που κάποια από τις προϋποθέσεις δεν ισχύει, ενδέχεται να επιβαρυνθείτε οικονομικά ή δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος.

α) Το προϊόν δεν έχει φορεθεί, πλέον της δοκιμής
β) Το προϊόν φέρει το ειδικό καρτελάκι της εταιρίας TheBrandsStore (Αργυρόπουλος ΕΠΕ), καθώς επίσης και όλες οι ετικέτες του προϊόντος. Όλα τα ταμπελάκια θα πρέπει να μην έχουν υποστεί την οποιαδήποτε φθορά.
γ) Το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και δεν έχει γίνει οποιαδήποτε τροποποίηση, όπως αλλαγή λουριού, αφαίρεση κομματιών μπρασελέ κτλ.
δ) Στην συσκευασία επιστροφής έχετε συμπεριλάβει όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος, όπως το κουτί συσκευασίας, το αποδεικτικό εγγύησης, το εγχειρίδιο λειτουργίας και βεβαίως την απόδειξη αγοράς. Όλα τα προαναφερθέντα, αποτελούν μέρος του προϊόντος.
ε) Εφόσον το προϊόν έχει συνοδευτεί από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό.

Σημειώσεις

Παρακαλούμε πολύ φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής, έτσι όπως τη φροντίσαμε εμείς όταν σας αποστείλαμε την παραγγελία σας. Πάντα υπάρχει ο κίνδυνος να προκληθεί φθορά κατά τη μεταφορά του, για την οποία αποκλειστικοί υπεύθυνοι είστε εσείς.

Το TheBrandsStore (Αργυρόπουλος ΕΠΕ), ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση καταστροφής του προϊόντος ή απώλειας του κατά τη μεταφορά επιστροφής.

Εφόσον ολοκληρωθεί η επιστροφή προϊόντος και επιθυμείτε την επιστροφή των χρημάτων σας, αυτό θα συμβεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής των επιστρεφόμενων προϊόντων.

Επίσης θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το TheBrandsStore (Αργυρόπουλος ΕΠΕ), ουδεμία ευθύνη φέρει για τυχόν φθορές ή/και βλάβες των προϊόντων μετά τη χρήση τους και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση τους. Για αντικατάσταση και επισκευή προϊόντων, αρμόδια είναι η εκάστοτε αντιπροσωπία. Πληροφορίες επικοινωνίας με τις αντιπροσωπίες μπορείτε να βρείτε στην ενότητα Αντιπροσωπείες και Επισκευές. Για να σας διευκολύνουμε, αναλαμβάνουμε την παραλαβή και μεταφορά των υπό επισκευή προϊόντων, προς και από την εκάστοτε αντιπροσωπία. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα αποστολών, επιβαρύνουν εσάς.